190510, Happy birthday!

YEAH, 16år!

Äntligen så är jag 16, det har känts så segt att bara vara 15 i sådär ett år men nu är det över :) Hoppas på massa överraskningar, men dom flesta får jag till sommaren, dels att JAG SKA FÅ SE ZEBROR! :D Och sedan har jag ju fått en skinnjacka av min kära far och så har min klänning kommit och så vet jag vad jag ska få av min mormor och det där blir suveränt! och så får jag inte glömma att jag ska få käka nu ihelg, farsan bjuder så :D och förresten;

GRATTIS TILL KÖRKORTET MATS-ÅKE RÖNNEBRO! :)


Idag blir det att fira mig som står högst upp på listan och så borde jag egentligen ta och börja plugga, eller åtminstone skriva klart NO:n men det känns lite surt. Men jag fixar det nog ändå :) Och SO:n kan dra för idag är det min födelsedag! :) Det känns så bra att säga det men det är väl för att det är jätte många som har grattat mig och stig är väl ändå värst, men jag uppskattar det iallafall :)



Men nu ska jag ta och börja göra i ordning på saker och ting men slänger säkert in ett inlägg senare. Ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0