180510

En dag kvar och sedan är det min födelsedag! :D

Jag har inte bjudit hem någon eftersom att jag inte tänker ha något, bara för släkten och inget mer, vill man så får man väl komma (y) men inte ids jag bry mig speciellt mycket när jag ändå ska firas där nere i söder :)

Om inte annat så sitter jag i ett datagrupprum och har precis gjort min framsida till NO:n som ska vara klar nu till på fredag och jag har inte ens mycket kvar att göra, så tjooho! Lyckat för engångs skull.


Vi har haft dans idag och det var inte det roligaste kan jag säga, det mera sög men en sak var rätt läskigt och det var att jag hamnade på precis samma plats i gympasalen och med samma person när vi skulle dansa bugg, men han är ju duktig så jag ska inte klaga :)

Och idag så blir det att gå hem direkt efter skolan, sätta sig framför datan en snabbis och sedan öppna böckerna och göra klart precis allt som har med NO att göra och sedan får jag se om jag hinner på börja SO:n men den ska in först nästa vecka så det är rätt lugnt ändå (y)


att bjuda på en bild är alltid roligt ;)

 men nu ska jag skriva ut den där farmsidan så nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0