17 maj 2010

Nu är jag heemma! Sitter och väntar tills tiden ska gå och till att min lust att "plugga" ska komma tillbaka men den verkar totalt borta.. Men jag får ändå ta tag i det, strax (y) :)

Skönt att vara hemma, lite synd att jag hade skola när det var så fint väder ute, så istället för att sitta ute i solen eller något liknande så satt jag inne i klassrummen, precis som de andra. Och nu när vi slutade så var det inte lika fint, mycket moln men vafan, jag har ändå en massa arbete hemma så shit the same.

Annars var det jobbigt att ha hål i dom där timmarna och ännu jobbigare att inte ha något att göra på det där hålet, men det fixade ju sig så (y) Idag lär jag ju bli klar med NO:n om jag sätter igång om typ 10 minuter så jag tror att jag ska göra det, det är ju ett tag dit så jag kan sitta i lugn och ro och skriva detta inlägg för er, och jag kan lova er att jag ska blogga efter att jag har pluggat också, eller kanske en där emellan, ni ser ju :)

Men innan jag kan börja jobba så måste jag flytta datan till mitt rum och städa på skrivbordet så att den får plats ni förstår, jag kan inte arbeta i tystnad, det måste vara något och då tackar jag spotify eftersom att jag älskar musik men det finns ju en sak som är dåligt med det också och det är ju den där jäkla reklamen, men det är ju tur att den inte är sådär jätte länge :)

Och juste, bild eller kanske tillochmed bilder ska jag bjuda på i detta inlägg, bra va? :)


sötungen Sara


Charmtrollet Jimmy


Gullungen Josefin

Ja, jag älskar mina syskon och ja, jag saknar dom rejält mycket men nu är det inte många dagar kvar tills jag får träffa dom :)

Men nu ska jag gå och städa och sedan flytta datan så att jag kan arbete, så nu får ni klara er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0