120510

Nu har jag ätit lunch och strax är det dags för middag så jag åt inte speciellt mycket men lite grann så jag slipper gå hungrig för jag kan ju inte äta mig mätt när jag är jag bjuden på middag heller :) hoppas på något riktigt gott.

Bara några timmar kvar tills jag och de andra ska dra och paddla kajak, får se om jag får med rebecka dit, annars missar hon ju något kan jag lova :) Tänkte ta och packa väskan redan nu så att jag är redo när till när jag ska gå till jennifer som typ bor på andra sidan stan och jag på luossa, det är en bit men det är en väldigt lätt match för mig! ;) Om inte annat så är det synd att mitt gymkort har gått ut och jag tänker inte spendera 600kr för en månad, då kan jag lika gärna träna hemma och gå ut och spring/gå + att det ger mycket mer än att springa inne fast inte när jag inte är pepp på att springa ut ;s

Det är vääääldigt skönt med lång helg kan jag säga, hur skönt som helst att kunna sova länge men en sak, jag vaknade en sväng där vid 4 på morgonen och då var det strålande sol och när jag vaknade var det inte lika, vilket skit! Och nu är ju vädret åt helvete men jag får hoppas på att det inte börjar regna.

Tänkte ta och börja gå mot jennifer här om en eller en och en halv timma ser ju helt enkelt :)


 Jennifer och jag

Juste, Joanna ska ju ha tjejmiddag imorn också och jag har inte den blekaste om vad jag ska köpa till henne så jag tror nog att jag ska ta och köpa något i luleå om jag nu kommer dit vill jag säga, få reda på det om någon timme. Hoppas på det och så hoppas jag att rebecka åker till luleå också så att jag slipper springa själv på stan eftersom att pappa ska ha massa möten där i luleå så blir jag själv i några timmar, vilket suger men vad gör man inte för att komma ifrån stan? Jo nästan vad som helst, hatar pisshålan k.i.r.u.n.a! Det är en stor orsak till att jag flyttar härifrån, allt skit snack, dra åt helvete och jag sticker söderut och struntar totalt i "tinget" och de andra små irriterande föremålen som jag stör mig på, I don't care anymore!

Ja nu ska iallafall jag dra och packa väskan så att jag är klar att sticka så nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0