110510

Godmorgon kära läsare!

Nu sitter jag i ett datagrupprum med Amanda Berggren och Rebecka Johansson, vi har det väldigt trevligt eller åtminstone halv trevligt ;)

Vi har nyss haft "showdans" på gympan och det var inte det roligaste, men i slutet fick vi iallafall testa stegen till afrostreet, och det var mycket roligare!

Idag blir det att gå till gymmet nästan direkt efter skolan för när vi har slutat måste jag gå till syslöjden och väva klart min matta för nu är jag less att sitta där.. Så att det blir klart någongång och så att jag kan fortsätta med det andra vi håller på med, känns som att jag ligger lite efter där men jag kommer ikapp (y)

Men nu börjar min lektion snart och jag måste försöka trixa till detta inlägg till er eftersom att den datan jag har saknar mus. Det är lite halv jobbigt men det funkar. Så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0