100510

Idag går mitt gymkort ut så jag måste ta och förlänga det en månad, för det är det enda jag hinner med innan jag ska flytta :) På tal om gymmet så ringde en jätte trevlig kille nyss och påminde mig om att min gymtid
var över och om ett extra erbjudande för ett år men eftersom att jag ska flytta så behöver ju inte jag det. Men han önskade mig lycka till med flytten och en bra fortsättning, trevligt folk det där :) Måste fylla på för jag kommer inte att klara mig en månad utan att få träna, helst inte här i stan eftersom att träna är en stor del av min fritid :)

Och vad som händer nu är att jag sitter och käkar både glass och vindruvor, båda är mina favoriter! Och så jämnar det ut sig om jag både äter frukt och glass, vilken smart flicka jag är ändå ;)

Får se vad som händer idag, har lust att dra och träna afrodans eller vad det nu heter. Jag gillar ju att träna och dansa såna där dansstilar, själv har jag ju tänkt börja träna streetdance när jag flyttar och det har jag ju skrivit här i något inlägg förr :)

Denna dag i skolan har varit jätte härlig fast ändå inte, slapp SO:n för jag och rebecka råkade försova oss och missade bussen, inte bra det där x) Rebecka, you know.

Än är jag utan pengar på mobilen, det är hårt men jag klarar mig! Endast 10 dagar kvar.. buhu!

Får se vad denna dag har att ge, har som lust att fara till jukkas men ändå inte, jag måste ju plugga och vara en duktig flicka.

Imorn har jag gympa, imorn slutar jag tidigare, imorn ska jag fylla på mitt kort till gymmet, imorn ska jag och träna på gymmet, imorn är det sista dagen i skolan för denna vecka, imorn ska jag längta till dagen efter det, alltså till onsdag och förstås, imorn måste jag plugga. Det var nog allt tror jag :)


- Beautiful, beautiful, yes you're beautiful! ;*

Men nu ska jag ta och koppla in tvspelet för jag har blivit nörd! Och jag måste ju göra något roligt innan jag ska börja plugga (y) så nu får ni klara er, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0