070510

Nu är det påväg att bli sommar, igen! Hoppas att det inte snöar något mer så att man slipper dendär vinter jackan någongång.

Har precis duschat, vilket var jätte härligt. Annars har jag varit i skolan och det var väl inte det roligaste men på gympan hade vi först doppboll sedan innebandy och efter det blev det basket, mitt lag vann i alla sporterna, bra jobbat tjejer! :)

När jag kom hem satte jag mig framför datan och sedan så kom morbror danne och moster jennifer och såklart edien förbi och gjorde mig sällskap. Så jag lämnade datan och gick och var social med dom och sedan började danne att prata om att vi skulle till elgiganten och jag hade ju inte duschat eller bytt kläder för jag gick ju hem i shorts, det är ju sommar väder juu! :D För påvägen hem såg jag en massa fjärilar!

Vi kanske ska till gruvtrollets lekland idag, hoppas på det.



Men nu ska jag inte sitta här och vara tråkig mot de andra så nu får ni klara er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0