050510

Gissa vem som redan är hemma? Jo juste, jag är hemma! :)



Det är jätte skönt med korta dagar helst när jag fick gå efter nationella precis som alla andra i 9an på högga. Ämnet vi hade var biologi och det var super enkelt! Det var lite värre med den andar delen men jag klarar nog den också för jag är smart ;)

Senare idag blir det att sticka til gymmet och sedan kolla när dom paddlar kajak och sedan kanske vi (jag och rebecka) också blir en del av den sporten (: Snart ska jag ta och städa och även ringa min far för om jag kan beställa klänningen och om han kan betala skorna åt mig också, fast skorna har jag inte hittat än x) smycken och andra saker lär jag hitta senare också, för framför allt måste klänningen sitta perfekt! Och mest troligen gör den det :) .

Men jag ska ta tag i allt nu så ni får klara er, puss och kram ifrån mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0