040510

Idag känner jag 2 stycken som fyller år så grattis till christopher huvva och sandra niemi nilsson, hoppas ni får en bra dag! (:

Idag har jag varit i skolan och det gick väl fort til len början men där i slutet gick det väldigt segt + att jag stannade över för att vara snäll och vänta på rebecka som skulle sy in sin klänning och det tog typ en timme extra. Sedan fick vi gå hem och nu ska jag egentligen ta och plugga men jag vill inte för jag har annat för mig, så som kolla efter en skolavslutningsklänning och jag tror jag har hittat den! ;D och så vill jag ju blogga för er, ja helt enkelt så har jag inte tid ;o

Men hur klänningen ser ut får ni veta senare ifall jag köper den, för det är ju inte alls roligt om man är flera stycken som har precis likadan klänning eller en i en annan färg, nej så nu får ni vänta men en sak kan jag avslöja, den är lila! det är så jag ;)


- hello beauty! (;

Plugga, plugga och åter igen plugga, egentligen borde jag ta tag i NO:n så jag får bort den så fort som möjligt och så måste jag ta och kolla igenom den där grodanboken för jag måste lära mig lite mer om biologi som vi kommer att ha i nationella i NO redan imorn, och jag känner att jag kan jätte mycket, eller så inte..

Men nu är maten klar så detta inlägg slutar om några ord ;) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0