- hell yeah

Då sitter jag här vid datan igen, blev nyss ensam och jag tror att jag ska ta och fylla badkaret och känna det där totala lugnet :) Det känns otrligt skönt att veta om att alla läxor och det är borta ännu engång, wiiho! :)

Men nu är det en annan låt som har fastnat bakom pannbenet ;o
Och denna gång var det Manges fel, hade aldrig hittat låten annars.

Märker att jag inte är den där tvspels nörden som jag var när jag var liten, tvspel är fan inte skoj längre men oj så vuxen jag kände mig där för stunden, illa men ändå fint :)

Har inte fått min glass än jag lär ju få gå och köpa den själv eftersom att jag inte äger en slav, suck! ;) Jag kanske skulle ta och åka förbi jukkas en sväng här någon dag om jag nu inte tar det till helgen, har så stor lust att bada i bäcken, det hade varit härligt. Med en eld och allt, fyfan vad nice. Måste nog dra med mig ett gäng och göra det någon dag, för att bada själv är ju aldrig roligt.

Men ändå, denna dag har varit jätte seg och på något sätt är det inte alls skönt men ändå så är det det, ääh jag slutar aldrig gnälla så jag ska nog sluta skriva ner det åtminstone (y)

Har lust att umgås med någon, men ändå inte, känner inte för att gå ut idag eftersom att det regnar, men det är väl också fint :)

Nä nu ska jag ta och plocka fram pengarna som jag har gömt bort så att jag kanske ska glömma bort dom och hitta dom i senare tillfälle men det går ju inte när jag har så bra minne x) tusan.

Men nu ska jag dra så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0