sista för kvällen/natten..

Ja då är man hemma igen efter det som hänt idag, snacka om kallt ;o men det är sånt man får ta om man springer omkring i leggings, brr..

Ja, jag var på stan och mötte azzo och doggy, var social med dom ända tills nu, bättre än att sitta hemma kan jag säga fast jag hade lugnt kunna ha en fest här hemma eftersom att ingen är hemma förutom jag och katten då ;)

Fick ett dumt sms eller inte så dumt mer korkat och jag ångrade mig för jag skulle hellre ha skrivit "jasså, själv blev man erbjuden ett ligg men tackade nej" hade varit mycket roligare ;) höhö

nä annars har ju dagen bjudit på mycket, är helt slut och stelfrusen ;s och du är inte hemma, och du som lovade värma mig när jag frös men du är inte ens i stan :( men imorn kommer du hem finast! :)

Men nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sedan gå och lägga mig :) så ha det bäst,  dröm sött, puss och kram


Mina syskon är så seeeeeexiga (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0