sista för kvällen..

ja nu är det snart dags att gå och lägga sig men inte jag för jag är ledig imorn ända till halv 6 :)
men jag är ändå trött efter alla dagens höjdpunkter!

så jag ska ta och kolla igenom några filmer om när jag och syrran var lite, sitter ju i jukkas så att jag har ju tillgång till det så.

och imorn kommer syrran, hon sitter garanterat på tåget redan nu, och imorn blir det en massa skoterkörningar och bakning till basaren, glöm inte att komma dit! ;)

men nu ska jag ta och fixa det för jag är rätt så trött så detta inlägg blir väldigt kort men ni får klara er, puss och kram, sovgott!


konstverk av magnus johansson men jag är fotografen (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0