sista för kvällen

vilken underbar kväll!

Bland annat så har jag eldat upp våra ljus och nej, jag är inte pyroman ;)


¨
Allt började smått men som blev värre..


värre..


Som tills slut fick..


Sluta ute på gården ;)

Hhaha, jag började och sedan tog morsan över men hon lyckades ju inte få lågan tillräcklig stor så jag tog över och sådär slutade det, det brann säkert i en timme, chockad? mhm;) 

Efter det blev det movietime, eller ja, vi kollade Ghost whisper, rätt bra serie, men Scubs slår allt! och vi får inte glömma zebrorna ;)

men ni, sitt inte uppe för att läsa min blogg för nu tänker jag inte skriva något mer, utan jag ska försöka sova nu istället, kanske snacka med tobbe, men i will see. Men godnatt och sov sött, puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0