sista för dagen..

Nu är det inte länge kvar tills jag drar mot tågstationen för att sätta min röv på min plats och åka tåg i nästan hela 12 timmar, segt! Men jag har ju filmer och annat som jag ska ha med mig så at tiden ska gå fortare och så har jag laddat ner en massa skillet låtar, hittade en jätte söt låt som heter Lucy.. Och här har ni den :)  

Nu när det snart är dags att åka och handla så är jag inte alls stressad utan det kommer väl senare som vanligt ;s
Men nu ska jag ta och leta lite filmer så att jag klarar mig extra länge, jo jag kan ju tala om vilka tider går och när jag kommer fram :)

Tåget går klockan; 17.36 och beräknad tid ska jag vara framme 04.10, tungt? jomenvisst, det kommer ta kol på mig men tur så har jag min enorma och extremt sköna säng hemma hos mamma!! :)

Men nu ska jag fixa allt och checka allting, kommer säkert blogga först imorn så sitt inte upp för att vänta på några fler inlägg ;) ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

ha det så bra där borta, sötnos! :) <3

2010-03-05 @ 23:20:54
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0