Melodifestivalen

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Ja där har ni det, tyckte att det var helt fel som fick gå vidare, tyckte att Eric Saade - Manboy var klart bäst!


Okej visst, hon var väl bra men inte sådär, "WOOW, hon ska gå vidare!" nejnej det var som mera tvärtom
nä frågar ni mig så hade det varit Eric!


Han låt var mycket bättre, den hade fart och den var, ja bara helt enkelt bäst av alla där!
Gillade även hans skjorta, lila hehe! :) + att han ser bra ut ;)


Jag är ingen som sitter fast klistard framför tvn bara för att det är melodifestivalen, idol eller något sånt, det är inte min grej men bara för att det var sista nu och att min familj är såna som kollar så kunde ju lika gärna jag också göra det. Ja men nu vet ni vad jag tyckte och nu har jag inte tid längre för jag ska BASTA!  men jag kommer skriva om min dag och det senare! :) så ha det bäst tills vidare,puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sandra

eric saade är jävligt snygg! ;) och jag tycker också han borde vunnit.. :)

2010-03-16 @ 16:14:28
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0