kvällens sista

Hej raringar, tänkte skriva det sista inlägget för kvällen innan det blir att ta kväll för mig.

Jag kommer inte riktigt ihåg vart jag slutade med förra men jag kan berätta vad jag har gjort den senaste timmen och där är att jag for till lompis med min kära mormor och moster. Vi hälsade på Ole och Thor, trevligt var det men det dröjde inte länge tills Ole skulle dra ut och åka skidor och det kom som en chock för jag hade nämligen andra planer på mitt schema som jag inte kunde genomföra bara för att du skulle sova.. Och nu blir det att ta efter lovet för ingenting blir rätt via telefon.. Men iallafall så kollade vi tv hela tiden typ och dom andra käkade godis medan jag höll mig ifrån allt, ni vet man måste ju tänka på figuren ;) nä men jag har ju godislöfte så.

Vi kom nyss hem och mommo var jätte nervös över att hon trodde att snuten hade följt med oss hela vägen hem ifrån lompis, snacka om nojjig tant det där ;) haha. Men nu är det så att jag ska ta och byta om och sedan gå och lägga mig för mina tänder är redan rena (y) :) så ha det bäst, puss och kram!


Min otroligt söta lillkusin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0