jukkasjärvi!

då sitter man här i byn igen, dock var det ett väldigt bra tag sen, roligt att kolla igenom alla bilder men ni kommer också få en bildbomb här senare i inlägget :)
man ska dela med sig av det goda!

Roligt att träffa pappa igen, det var ett tag sen det också.
och snart ska jag få äta hans efterlängtade mat fastän det blir köttfärssås och spagetti :)<3!

kommer kanske sova här inatt för jag ids inte sova istan eftersom att den sak har hänt och dom som vet, dom vet!
men annars så ska man vara glad och här kommer blidbomben! :D


                                                                    

Ni kan aldrig döda mig för jag är the king!
haha alltså för bilderna då, men ni alla som är med ska veta att ni är grymt söta, både nu och då!

allt samlat genom livet, från sommaren-07 och uppåt, älskar er alla sweetiest!
staden-vittangi-fränsta-jukkasjärvi!
(där bilderna är tagna)

nu tar detta inlägg slut för nu ropar pappa och säger det är mat men ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0