Hemma vs Skotertur!

Nu har jag duschat för ett tag sen och nu ska jag snart dra upp och planera dagen :)
Om det blir att sitta hemma lär jag ju inte sitta hemma utan dra ut men om det blir skoter så är ju svaret självklart :)

Det hände en rätt skum grej eller det kändes skumt iallafall, på facebook, på den där "your next kiss", så kom namnet mange johansson upp, samtidigt som en låt han och jag brukade lyssna på väldigt mycket. Ett tecken eller? Jag vet om att allt är över och jag saknar inte honom längre utan jag har gått vidare men ändå så kom det som en chock, som en tanke att den sidan inte vet om vad den gör, haha helt weird alltså! Okej ingen stor grej men tyckte det skulle skrivas något så jag valde att ta upp den senaste som skett :)

Ja, nu ska jag ta och klä på mig och sedan gå upp för trappan och se hur denna dag ser ut :) så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0