Ffuck kärlek!

allt känns som ett evigt mörker, och det finns inga svar.
vissa gånger känns allt som en dans på rosor men andra inte.
vissa gånger vill jag bara lägga mig ner för att gråta, men du är inte värd det.
allt är ett spel, där jag är med och du styr det hela ifrån ditt håll.
allting ska vara på dina villkor, men har du någonsin tänkte på hur jag vill ha det?

idag slog tanken in rejält, något jag har försökt glömma.
tanken om att minska på allt som har blivit för mycket.
inte ge med sig, utan att försöka dra sig undan, mot ett slut.
men utan en verklig början kan jag inte finna något riktigt slut.

att se något jag hade kunnat gå miste om som jag ändå låter glida ifrån mig allt mer. jag kan inte bli hela din värld fastän jag älskar dig, men jag försöker låta bli. du vet att jag älskar dig, det gör jag verkligen, men jag kan inte kämpa längre för dig.

när det är du, jag och endast timmarna som flyter förbi känns allt bra igen
men när jag väl lämnar dig kommer tankarna upp igen, och förståndet.
det är svårt, jag hade kunnat bli din men jag insåg att det bara kan gå snett.
jag försökte nå dig men du var utom räckhåll alldeles för länge.

vi har gått igenom så mycket men ändå vet jag inte om din hemlighet.
jag är trots allt bara din vän för dig, men ändå känner jag mig som mer i dina ögon. men saker förändras, du har fått ditt liv och jag mitt, men ändå är du den jag bryr mig om. allt kommer att försvinna men jag vill inte veta om när allt är över, jag vill ha dig här för en evighet.

säg inte farväl, för jag vill inte höra dessa ord ikväll, orsaken kanske är att det inte är över för dig och mig.  jag vill leva i kärleken, jag vill leva för dig och mig, jag vill leva mitt liv och ge dig allt du någonsin velat ha. berätta för mig när denna rädsla kommer att upphöra, rädslan om att veta att jag snart kommer förlora dig. jag kommer att berätta när det är sista natten jag kommer känna såhär, jag vill inte att du ska se mig gråta, jag mår bra. den sista natten kommer du att få spendera ensam, och nätterna är så långa när allting är fel.

jag hatar denna känslan, jag är trött att försöka bekämpa detta, jag sov och allt jag drömde om var dig. men att vakna upp bredvid dig och veta om att du kommer att lyssna på det jag har att säga dig. men ändå är din beröringhet det jag saknar, och ju mer jag döljer det inser jag att jag saknar dig. jag hatar att leva utan dig, jag har aldrig tvivlat på dig, vad jag älskar dig, vad jag behöver dig. jag kan inte ångra de saker som ledde oss till denna plats, men jag vet att det finns mer för oss än våra misstag.
-
i still love you boy
meningen till att jag är kvar hos dig är för att du är allt som jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0