300310

nu är jag hemma igen efter en värd dag!
hoppa i isvaken först var inte alls så farligt, hoppade 3 gånger men tyvärr så kommer bilderna senare :)
det var även en massa andra roliga saker som man fick chansen att göra.

så som springa omkring med "2 promille" eller ja, det var ett par glasögon.
skulle springa slalom och sedan sparka en boll men bollen låg typ en halv meter åt höger än vad det man såg. man skulle även svara på frågor och leka någon lek, typ som istappen men man gjorde något annat för att befria dom. vissa i laget skulle även dra sig fram på en madrass på isen men hjälp av ispiggar.

det tog några timmar och sedan blev det lunch i typ en timme och sedan blev det mer på luossa.

så som fixa upp en eld och få snön att smälta och sedan koka.
ta och springa in mot någonting (kommer inte ihåg vad de heter) som blåste jävligt stark och ta på sig en overall och sedan springa tillbaka för att hämta ett skydd som man sedan skulle springa emot blåsten igen och sätta sig under den.
åka skidor med 4 stycken på som skulle samarbeta.
leta efter en sändare av något slag och gräva fram den.
kolla på någon film som handlade jätte mycket om skoterkörning och jag fick jätte stor lust att köra nu!!
så jag drar nog och gör det, fast senare :)

sedan var det även leker för att vi skulle invänta det sista laget, vilket som inte var så himla skoj bara för att ante stod och väntade tills jag skulle börja springa över och förstås så tog han mig då -.- men det var roligt iallafall! fast det jag skrev innan. ;)

nä men hela dagen var värd och jag hade lätt kunna göra om allting redan imorn! ;D

men nu ska jag ta och torka håret och klä på mig, men jag lär ju slänga in ett inlägg något senare och juste imorn kommer ju syrran till kiruna! skoj!  men nu får ni klara er så puss och kram, ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Michaela

det var grymt roligt där borta ! ;) vill göra det igen ! (:

Fin bild på dig och din syster, och shiit vad ni är lika. :o ;)

Kanske har sagt det förut ? haha .

Puss på dig. ;)

2010-03-30 @ 18:42:14
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0