270310

dagen igår var trevlig för jag insåg att bybor kan vara trevligare än dom som bor i stan.
det kanske inte var så mycket ös men jag och amanda karlsson drog upp det, iallafall för oss och dansade loss helt totalt x)

men det var mer iskolan som vi hjälpte till med till basaren som är nu på onsdag.
annars så satt jag och ritade :)

den bjuder jag på (;

annars så testade jag en massa kläder som jag har som bara ligger dels denna tröja jag köpte i piteå och har inte haft den på ett bra tag, ett onödigt köp? men jag ser det mer som en fjortislinne, höhö!

"i love pink" nja tro icke det x)

annars var jag klädd såhär igår ;


lite suddig men det får ni ta, hade inte så jätte mycket tid innan alla skulle komma och allt skulle börja:)


Men annars mår jag toppen, inte bakis alls och så ska det vara, och idag blir det FEST IGEN! älskar vännerna som även ska vara med, they make my day!

men nu får ni klara er :) puss och kram ni kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0