210310

Godmorgon ni underbara!

Hela natten eller ja, då jag när jag kom hem så har jag suttit och nästa lyssnat sönder en låt, denna om ni undrar ;)




Ja och så snart jaghar skrivit klart detta inlägg så ska jag dra mot gymmet men innan det måste jag ju packa och klä på mig :)
Sedan kanske det händer fler roligheter här i stan/jukkas, får även se vart jag sover idag, roligt med överraskningar ;)

Ännu en sak som är bra är att det snart är påsklov, vilket är något jag gillar och under det lovet kommer syrran upp och massa skoj kommer det säkert bli, vi har iallafall planerat en massa :)
En annan sak som är mindre roligt är att vi har nationella prov ni i veckan, på onsdag om jag kommer ihåg rätt, engelska igen då, och förhoppningsvis går det bra :)

Helvete vad snyggt det är att ha "bränn märken" på armar och ben, alltså såna som man får om man glider på golvet i gympa salen till exempel, men det ska synas att man har kämpat. Blod, svett och tårar känner ni nog till ;p

Jajjemen nu tänker jag sätta fart mot gymmet så att jag blir klar därifrån innan det stänger och innan dagen är slut, måste ju hinna med allt som står på listan i huvudet x)

Så ni, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0