21 Mars 2010

I detta inlägg kan jag börja med att gratta Sofia Nilsson som fyller 16år idag, grattis och jag hoppas att du får en toppen dag! :)

Såna här dagar gillar jag skarpt! :)
bara känna lugnet och flyta med timmarna ;)

Var på gymmet i en timme, träffade ann, och runa där och förstås en massa till som jag inte känner.
Sedan gick jag hem, och snacka om att det var varmt eftersom att jag nästan började svettas, off ;)

Ja, har nyligen käkat fiskgratäng och det smakede väl gott, antar jag, nä men den var jätte god. Sitter och bloggar nu efter ett bra tv program jag nyss såg och även sitter jag och väntar på att min kära far ska ringa mig eller åtminstone höra av sig, vilket verkar vara väldigt segt, bara för att han har klivit upp ännu ett steg i chefs karriären så har han för mycket att göra och nu har jag en till orsak till att ogilla min farmor, jävla tant som skrev in hans namn i någon jävla förening, blir så jävla lack!

På tal om annat så har jag "prov" imorn i språket och det kommer vara sååååå lätt :)
Kanske någon enstaka glosa man inte kan men jag fixar det (y) .

Jag borde egentligen ta och städa men jag har ingen ork för det just nu idag ;D det är för jobbigt tycker jag :)

Kan även tala om att man inte ska springa omkring i sina converse "mitt" i vintern för det var förjävligt kallt! Men dom är ju lila så vad ska man göra åt saken? älskar dom såååå! (:

Har för övrigt fått en kille på halsen som förföljer och skriver till mig typ 24/7, vilket är jätte jobbigt, jag känner inte alls på samma sätt som han gör för mig, men grabben, du är förälskad i ett utseende! inget mer, och "they call me heartbreaker" so sorry for you boy ;) jag har en jag är förälskad i men inte tänker satsa på eftersom att det endast är 81 dagar kvar och sedan sticker jag söderut :) Kommer ju att sakna alla som jag älskar/älskat här i staden, men ska min dröm slå in så tänker jag inte stanna kvar för eran skull!

Min framtid ligger i Sundsvall och därifrån ska jag klättra och se till att mina drömmar bli sanna, jag har vissa saker som jag måste göra innan jag dör och det är just det jag tänker göra! ;)


Fyra generationer från båda sidorna ;) och den jag ska sluta som? höhö, ingen, jag ska gå min egen lilla väg som kommer att växa!!


Men nu får ni klara er för nu tänker jag göra annat så ha der bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0