190310

Hejhej och hallå!

Nu sitter vi i datasalen för att blogga med den andra bloggen, förresten så skulle jag skriva vad den heter så här har ni den; http://sandrahjortborg.blogg.se kolla in, men kom ihåg, den är bara tillfällig om jag inte ändrar mig och använder endast den ;) men det ser vi ju senare.

Dagen idag blir inte roligt, iallafall inte i skolan, noprov väntar oss och har jag pluggat? jo men inte alls mycket, lite om allt faktiskt, så jag får hoppas på det bästa ;s ;p

Annars så är det fredag och då är det myyyys! men fredagar är bra till mycket, dels att det är skolans sista dag i veckan och att man sedan får vara ledig, finns även en hel del andra saker ;D

Men nu ska jag ta och skriva i den andra så ha det bäst så hörs vi senare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0