180310, skola

Hejhej och hallå!

Dagen började toppen med att vakna upp nästan helt utvilad eller så inte, eftersom att jag säkert var vaken till 2(?) tack vare dig.. ;)

Men som ni ser så sitter jag i skolan i ett grupprum och ska egentligen blogga med min andra blogg men jag tycker att jag bara måste blogga här eftersom att detta är mycket viktigare än den andra (y) yes, älskar er!

Dagen blir och fortsätter att vara i skolan ända till halv 4 -.- eller från 2 ska vi vara på någon annan skola för att göra något test på elevensval ;p 
Sedan så ser jag vad dagen bjuder på, (förresten, bilder från går dagen kommer senare) ;)
Måste plugga? Jo egentligen, men jag orkar inte, huh ;)

Men nu ska jag fixa det andra så att jag blir klar :) ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0