170310

FFFFuuuuck!!!

Emmaaaa! Du ska inte flytta tycker lilla SaandraHj ;)

Jag sitter nu i datarummet och ska egentligen kolla igenom en blogg som vi hgar valt men jag ids inte utan jag blev chockad av att min förrabästavän där nere i söder kanske sticker, Ssuck!

Ja men iallafall så ska jag skaffa en ny blogg som jag bara kommer att använda under tiden eftersom att jag ska ha den till skolarbete, men jag lovar att jag ska skriva här också! Men äntill har jag inte hittat på ett namn men jag ska skriva hit den senare ;)

Jag skrev aldrig igår bara för att jag hade annat för mig + att jag inte orkade packa upp min dator, höhö..
Men dagen var bra fast väldig tröttsam eftersom att jag knappt hade sovit på tåget och att vi hade nationella i engelska -.- det gick bra antar jag :) 

Min dag idag; efter skolan ska jag och rebecka till gymmet och sedan har jag inte planerat längre ;p
 
Men nu ska jag ta och fixa min andra blogg så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emmaa

ja det suger ju lite hårt att jag flyttar om du skulle komma tillbaka.. :( menmen, man vet aldrig hur det blir :)



hoppas du har det bra nu iaf. jag saknar dej som tusan!

2010-03-23 @ 16:26:31
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0