130310

sådär i ja, nu tänker sandra kirra biffen ;)

Fredag; Dagen började att vakna där vid 11 men sedan att vända sig om och somna om igen, snacka om skönt!
När jag sedan vaknade på riktig så tog jag det lugnt, käkade frukost efter ett långt tag sedan drog jag mig mot jimmys rum där jag slog på tvspelet för omväxlings skull ;q spelade Spiderman, lätt som en plätt kan jag säga men inte långt efter kom han och skulle tyvärr också vara med, han gjorde ju på sitt eget sätt och tack vare det ledsnade jag på att spela så jag drog ner och hoppade in i duschen.

Duschade väääldigt länge och fattar inte varför, helt onödigt egentligen. Fixade i ordning mig och drog upp igen, satte mig vid bordet och kollade på klockan som visade halv 1 och jag tänkte "det kan inte stämma" så kollade upp det genast och jag hade rätt den var mer.

Drog sedan till datan för att kolla efter nya piercingsmycken till naveln för jag har ju hittat min favvo butik kan jag ju säga där jag fick adressen till en toppen sida, snacka om schysst kille som jobbade där, ska hitta mig en sån kille! ;)

hoppa över några timmar ..

Till lunch käkade vi nudlar med kinapinnar, ja det gick ju bra med mig men för mina syskon? ;)





Morsan kom hem och snacka om skoj vi hade när vi satt och käkade, det är inte sant, jag och josse hade matkrig och sedan vattenkrig, det gillas! Sedan drog jag världens grej och hon började skrika för att hon tyckte det var helt idiotiskt! ;D haha ojoj, lillasyster, du är korkad ibland..

En stund efter så började jag och sara baka cheesecake, det gick ju bra och jag och sara dansade medan vi väntade, det måste ha sett snyggt, och så hade vi en mamma som var jätte orolig att jag skulle tappa henne i golvet x)



efter att vi hade käkat lite av den så upptäckte jag, hhmm, folket i stan saknar mig verkligen, blev tillochmed kallade älsklingen och det var inte det jag ville eftersom att jag är fri!!

Ni kanske inte skulle kalla detta för en toppen dag men om ni hade varit med så hade ni förstått :)

Idag; ska vi åka kälke och enbart umgås med familjen :)<3!

Det är planerna, annars så ser jag ju imorn vad som sker, men ni nu ska jag försöka sova så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0