1 mars 2010

Nu är jag hemma och nu sitter jag och bloggar efter sådär 5 minuters pluggning av kemiska beteckningar, svin lätt så tummen upp :) Träffade Josefine, Robban, Robin och John (olika tillfällen då) trevligt!

Det är rätt värt för mig att skaffa gymkortet för jag är där ungefär varje dag + att idag var där idag 1,5 timme. Det är jätte bra om ni vill ha min åsikt! :)

Längtar tills maten ska bli gjord men då måste ju mormor komma hem någon jävla gång!!! Vi ska ju äta Chili Con Carne och det är ju så gott! :) Kom hem tanten!!!

Men nu ska jag ta och vara social men min kära mor och sedan ska jag ta och placera mig i soffan och det är nice :p så ha det bäst puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0