060310

Nu orkade jag äntligen plocka fram datorn. :)

Denna dag började väl bra förutom att tåget var försenat 1 timme och typ det första jag mötte när jag kom in var en onykter typ, tjoo men jag kan lova att min säng var grymt skön att sova i ;)

Dagen har väl inte varit den bästa, faktiskt så började mitt sportlov här nere inte alls värt, mamma jobbar, måste ta hand om små syskonen men det är väl okej men sedan ta hand om en "gubbe" det är lite väl.. Nä imorn ska jag börja ha semester! Sova länge och bara känna lugnet, kanske umgås med någon om jag vill det :)

Off min säng är full av kläder och jag hittar inte mitt lila linne, surt! Måste snart ta och röja ifrån sängen så att min natt kan börja snart, är som trött :) .

Men ändå min dag har bestått av skoterkörning, barn passning och annat -.-  och umgänge med familjen när den sista äntligen kom hem, kollade även melodifestivalen, något som inte alls är en av mina favvo program men aja det fick väl gå för denna gång då..

Tågresen ifrån stan till Boden var en av dom roligaste gångerna jag har åkte tåg men inte den bästa, den bästa var när jag och Rebecka skulle till Luleå för att ha prao och Sandra Reineström även var med på samma tåg så stack vi skallen utanför rutan medan tåget började rull "det går i 100 knop", haha ni är så sköna personer, älska er! :)

Men nu ska jag ta och fixa mig inför natten i min enorma säng som jag oturligt nog måste sova ensam i nu nätterna under lovet, inte roligt men skönt ändå ;( :) men ni, ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0