030310

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering!
Men det är så att igår hann jag inte riktigt eller jag orkade inte starta datan för några sekunder och sedan stänga av den för att åka till tobbe, nejnej men nu ska jag ta och skriva lite iallafall :)

Igår:  blev det gymmet direkt efter skolan och jag tränade endast armar och gissa om jag har träningsverk idag ;) jepp det har jag men det är endast bra (y) Sedan hämtade Annette oss (alltså mig och Rebecka) vi for hemåt och jag gjorde min matteläxa och läste igenom dom där 5 olika bloggarna, tyckte verkligen inte om den första men resten av dom var bättre iallafall så tummen upp :) och efter det kollade jag en film med Jennifer sedan blev det mat och det var tur för jag var rätt så hungrig, sedan slog jag på tven och då var det Dejting in the dark, den var rätt så roligt när dom gick omkring där i rummet och klantade till det rejält x) i pausen ringde tobbe som skulle hämta mig för han hade saker att berätta och några fårgor, eller ja, en fråga.

Men eftersom att programmet inte var slut riktigt än så fick han vänta och efter det var det ju äntligen dags för Desperate Housewives att börja efter uppehållet och jag var bara tvungen att se!! :) den var iallafall jätte bra!
Sedan kunde han sätta igång att berätta, fick veta båda bra och mindre bra saker som jag inte gillade så skarpt! Aja tiden gick och jag skulle hem, kom hem där vid 11 (?) och det blev då sängen på engång!! Skönt var det som satan och jag somnade nästan dirket :)

Idag: Dagen började med att vakna där vid tio över 7. SKulle platta håret men jag ångrade mig för det var inte så illa som jag trodde frillan skulle vara, skönt att slippa det fast man har duschat också (y). Sedan klädde jag på mig dagen outfit och sedan blev tänderna rena och sedan var det dags att gå till skolan, tur att Rebecka och jag nästan bor grannar så att jag slipper gå ensam hem och till skolan x) höhö. Men som ni vet så är skolan ett av det tristaste att skriva om så det tänker jag hoppa över helt och hållet, ovanligt va? ;)

Skola några timmar...

... Jag och Rebecka fick skjuts eftersom hon ringde sin mor, vi fick även åka omkring i vår gulliga stad för att hon skulle lämna något till någon som tydligen inte var hemma och sedan for dom och handlade och jag kunde ju lika bra följa med, fick för övrigt reda på en sak jag fick upp tanken för igår. Ni vet dom där pucko som man kan dricka? Men på reklamen så är ju vissa förpackningar mörkare och jag trodde att det var för att det var mer kakao i den och jag fick svar på tal idag tack vara att jag följde med ;) haha och jag hade faktiskt rätt måste jag till lägga. Sedan var jag bär hjälp så att dom skulle få in allt och så öppnade jag dörren för Annette och fick berömd att jag var så duktig att hjälpa till (y), den ni ;) Och nu iallafall sitter jag hemma och skriver för er

Och, senare i kväll ska vi förbi Ole och jag hoppas Thor är hemma, han är såååå söt!! :) Älskade lillkusin.

Men nu ska jag dra så ha det bäst, puss och kram!


Jag vill ha sommar nununuNU!

Förresten, idag löser det sig! hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0