natt skrivning

Hej ni söta!

Svar på tal; Hej Emma, det kommer att bli skvadernsskola jag kommer att börja nu till hösten :) puss!

Idag har jag varit i Sundsvall och Birsta eftersom att jag, Örjan och Jimmy for dit för att jag skulle lämna in min w995 så att den ska bli hel och fin igen för att jag ska sälja den, för att jag vill ha en ny och valet står mellan 2 mobiler och jag kan inte välja, så jag gav Örjan uppgiften att ta reda på vilken av dom det är mest värd att köpa :) Testade för övrigt båda mobilerna idag och jag blev förälskad i dom båda och jag har verkligen inte råd att slänga ut 10,000 på 2 mobiler bara för att jag inte kan bestämma mig, nej! Aja jag ser ju, måste spara lite pengar till och om jag har tur så får jag sommarjobben jag har kollat nu :) Måste även köpa en ny dator, min börjar bli rätt gammal, och jag gillar ju det nya ;)

Vi var väl i stan ända til halv 6 sedan for vi hem och jag började städa mitt rum och nu ser det någolunda rent ut, det är bara några små saker som ligger här och där men det fixar jag snart, kanske imorn :)

Imorn blir det att kliva upp tidigt för imorn ska jag, familjen-Josefin, Linda och Filip till Östersund, om det blir fint väder ska vi och kolla på djur, typ ett zoo och vet ni vad som finns där?! :D JO DET FINNS ZEBROR!! :D :D Snacka om att jag blir lycklig om det är fint väder imorn. Men om det inte är något fint väder så ska vi bada och då ska jag använda min ursnygga, nya bikini! :) Men det får vi se imorn hur det blir.


Vet ni?
Jag älskar min säng!
Den är så grymt skön och så sover jag super bra i den


Erkänn härlig! Och den älskar mig verkligen ;)

Bilden ovanför har jag gjort tillfällig, tyckte att jag skulle ha en bild med dom fina flickorna, men ska fixa fler bilder och sedan ska jag fixa den bättre (y) :)


- Högalid is the shit!
Saknar er enormt, min klass som var så älskvärd men ändå dom mest idiotiska. Men jag älskar er iallafall ;)
okej nu är inte alla som är med på bilderna ifrån min klass då, men några iallafall

Men nu ska jag ta en tidigare kväll än alla andra dagar så ni får ha det bäst och sova gott och jag lovar att jag ska ta med kameran imorn, så puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emmaa

då kanske man kommer se mer av dig då :D blev hedbergska för mig i stan också så ;) puss.

2010-06-19 @ 21:41:36
URL: http://emmam94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0