midsommar afton

Idag händer väl inget mer än att jag ska umgås med familjen. Vi ska väl grilla och det eftersom att det är midsommar idag fast hoppa på lite bättre väder än det dom har lovat så blir nog denna dag toppen! :)

Imorn är det tydligen mening att dom flesta ska till viskan. Men jag tror jag skippar det bara för att jag MÅSTE tagga till kirunafestivalen! :D Inte många dagar kvar och snart är jag hos mina underbara vänner igen för en sista gång (I think) i staden Kiruna för den här sommaren.

Men det kanske händer en hel del i sommar iallafall. För jag har fått höra att jag, syrran och farsan kanske ska sticka utomlands en vecka eller två och jag följer lugnt med! :) Första gången jag är utomlands på riktigt isåfall. Bättre sent än aldrig ;) Annars blir det en hel del bad i sommar och sena sommarkvällar och i slutet av detta lov kommer jag till det bästa! :D Jag ska nämligen skaffa mig eget, och jag gillar det såhär mycket; |------------------------------------------------------------------------------| av såhär lite; |-| och då är det rätt mycket, yeah Sandra flyttar hemifrån, hmm, den storyn gillar jag skarpt! ;) Och då blir det att inreda och jag som älskar att hålla på och greja så att det blir sådär extremt fint, enligt mig förstås men min stil är min livstid and I love it!

Förresten så vaknade jag där vid 10, klev upp och började städa rummet för jag får inte åka till Kiruna om jag inte har städat mitt rum och det kan jag förstå varför. Men nu är nästan allt klart men jag avslutade min städning med ett blogg inlägg bara för att jag börjar bli väldigt hungrig så nu kommer detta inlägg inte bli så mycket längre så ni får ha det bäst kära läsare, puss och kram!


Snart får jag träffa dig igen bra, bättre bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0