Kung för en dag

Hej där allihopa!

Har nyligen kommit hem ifrån Henrik Söderberg, trevligt att träffas för det var ett väldigt bra tag sen senast :) Vi gjorde väl inget speciellt, var hemma hos honom, var ute en sväng, kollade film och snackade som bara den, helt enkelt umgås som vanligt. Ni ser era äckliga människor som sprider rykten, man kan umgås som bara vänner fast det är en kille och en tjej! Där blev ni nog allt imponerade ;) ogillar dom personerna som inte har ett liv och som tydligen måste förstöra någon annans liv, ägd!

Mer som har hänt idag är väl att jag min dag började med stress eftersom att jag skulle följa med syrran på deras sista dag på simskolan och vara där med dom. Jag trodde att det skulle börja klockan 1 som det alltid har gjort så jag ställde klockan på 11. Sedan kommer Linda in och säger att vi ska vara där 12, och att vi skulle åka dit halv, lite smått panikslagen men jag kom iväg och det var faktiskt roligt fast snacka om att jag har sega syskon. Följde bara med för att Jimmy skulle få bada, han kan ju inte simma så tänkte att han skulle få göra någonting roligt :)

Sedan var det ju så fint väder hemma så jag tog och spelade lite fotboll med småttingarna och sedan drog jag fram solstolen och satte mig där, härligt värre med 25 grader plus :D Sedan följde jag med min mami till något ställe där vi skulle köpa blommor, hittade jätte fina, har dock inga bilder på dom men ni får klara er :)

Sedan hörde Henke av sig som han skulle göra och så satte jag mig på fyrhjulingen, får tyvärr inte köra så Örjan fick skjutsa mig och det var perfekt att åka fyrhjuling när det var sådär varmt :) Och sedan var jag hon Henke och nu vet ni hur min dag har varit :)


Henke (gammal bild) :)

Just, glömde att berätta. Förr när jag var hemma hos Henke har det första jag sett när jag kommer in i deras huset varit hunden Pia, jätte söt hund, tyckte om henne rejält! Men idag när jag satt i soffan och kollade tv så märkte jag att hon inte var där och så frågade jag varför och så fick jag höra att hon hade gått bort i början av januari. Hoff det stack till, fattar inte varför men hon var en väldigt fin hund och jag saknade henne där hemma hos honom. 

Nu ska jag ta kväll så god natt på er, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0