homecoming queen

Dagen har bjudit på solsken, and I like it! :D
Hoppas på bra väder imorn och så måste jag komma ihåg att ta med lite fin väder till Kiruna också, för nästa vecka blir Sandra back in business(!) jag längtar sååååååå mycket att få träffa dom underbara vännerna! :) Och nej Pekka, Kiruna är inget skönt place, kommer dit bara för vännernas skull. (y)

Idag har har min outfit bestått av ett par korta shorts och bh (y) så varmt tyckte jag att det var, fast när det blev kallare blev det ju mer kläder förstås :) Imorn har jag lust att fara och bada, fast jag tror nog att jag ska dra ner till näset med hundarna och låter dom bada ifall det är fint väder :) Juste, imorn kommer jag få besök till sängen, min lilla syster Sara har nämligen frågat om hon får komma och mysa med mig imorn eftersom att hon vet att jag inte orkar kliva upp där vid 8-9 tiden, hon är bara för söt ibland :)


Denna låt;

Satt hemma hos dig engång och såg att du lyssnade på denna, rätt bra så jag la till den i min lista på spotify, och varje gång den spelar tänker jag på dig. Jag ser en bild framför mig när den första kyssen ägde rum. Dina ögon, din närhet, i just den stunden kändes allt perfekt och nu får jag; "Jag saknar dig <3at" off, saknar dig grabben!
Han; "off vad du är barnslig, haha"
Jag; "självklart, men jag lever ju bara livet och jag vet att du gillar det"
Han; "jooo, jag gillar det"
Och sedan en puss på det, gillart!

Men grabben, jag kommer till Kirunafestivalen och kommer få en stor del av min tid, fast inte lika mycket som Rebecka kommer få, haha var romantisk jag känner mig :D

Och från mig till er alla; Thanks for the memories!


Aaaaaah, nu kom det upp igen! ;o
MAN SKA INTE PUSSA SINA TJEJKOMPISAR OM MAN ÄR KILLE ENLIGT MIG, DET KÄNNS SÅ FEL!
och helst när ens vän känner mer för den andra än vad man själv gör för den, nej, jag ger en fet diss till det! Och det är fler än en nu på mindre än 2 månader, det är ju sjukt! Jag blir knäpp, det är fel, en kram är väl okej men vafan en puss, skärpning här nu! Det hade varit en annan sak om jag hade känt likadant för den personen, inte annars. Första fallet var en kille som skulle vara min bästavän, på min födelsedag hände det, snacka om flopp! Vi är dock inte vänner på grund av det eftersom att det kändes som att något SPRACK, och sedan att du påstod att det inte kunde vara på det sättet, nää bästavänner ska väl lita på varandra, right? Men självklart! Ähh lika bra att du försvann din svartsjuke jävel! Hell yeah, Sandra lever livet like a fighter! ;)

Men nu ska jag ta kväll eller åtminstone på ett tag :) ha det bäst och sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0