förjävligt trist!

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - det är jag
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - det gör jag
hur många har du varit kär i? - 1!
är du kär just nu? - som bara den!

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - jenny sandra nikolin hedlund hjortborg
när fyller du år? - 19 maj
några piercingar? - öronen, naveln, näsan och läppen
vad har du på dig just nu? - string
vilken årstid är bäst? - sommaren!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna upp bredvid den underbara och se honom sova, sedan ge han en puss så att han vaknar och får armarna omkring sig.
vad tycker du mest om hos dig själv? - mitt utseende faktiskt
vad är du bra på? - skratta och förstå
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen och vännerna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon självfallet!

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - min älskade Josefin!
vem är den roligaste av dina vänner? - Rebecka toppar nog här
vem är snyggast av dina vänner? - kan inte peka ut någon, alla skulle jag nog tro
vem är mest partyprisse? - solklart emmy och julia!
vem är den du helst har filmkväll med? - vännerna men om jag måste peka ut någon så väljer jag Christian Eriksson!
vem av dina vänner är mest "evil"? - inte den blekaste

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast?
- Josefin
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jodå, funkar väl prima
vem är farligast i din familj? - jag skulle jag tro
vem ser roligast ut i din familj? - hade lätt toppat katten här men hon är ju såld, annars vet jag inte
vem är coolast? - men jag självklart
har ni något husdjur? - två hundar
vem har du mest gemensamt med? - Josefin
vem står för underhållningen? - alla har väl sitt sätt
vem sover du oftast med? - ingen av dom
roligaste kvällen med familjemedlem? - en vanlig jävla vardag

10 frågor om idag
vad har du gjort?
- varit ute med Zita, och suttit med datan i famnen, ni vet, klockan är över 12
har du varit glad idag? - mest seg
har du varit ledsen idag? - nej, hinner ju inte med allt
har du gjort något bra idag? - hunden måste ju ut, så ja
vad ska du göra nu? - borde sova
har du gjort något dåligt idag? - satt mig framför datan
vad har du ätit idag? - ingenting
har du duschat idag? - nejnej
är du trött nu? - vet inte längre, mest seg
vad händer imorn? - imorn är det onsdag och då ska jag till parken med småttingarna

Annat
Går du i skolan?
- fan heller, sommarlov!
Har du varit i skolan idag? - pfft neeej
Hur mår du just nu? - feel good
Har du piercat dig själv någon gång? - yesman

telefon/mobil
Vem ringde dig senast?
- mamma
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - Emil Beldt
Vem sms:a du till senast? - Emil Beldt

övrigt
Är du hungrig nu?
- jag hungrig? Det är ju sällsynt om nåt!
Vad är klockan nu just nu? - 02.00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen och facebook

familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - någon timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - det kommer jag ite ihåg

sport
Går du på någon sport? - nejfan, gymmet i miss u! fast snart blir det streetdance!
I så fall, vilken/vilka? - ut och går med vovvarna
Trivs du med den sporten? - tss, skarpt!
Tycker du att den sporten är rolig? - same shit here to 
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - super
Lyssnar du på musik just nu? - behöver du ens fråga, musik är mitt liv!
I så fall, vilken låt för tillfället? - Rihanna - disturbia
Vad gillar du för musik? - det mesta



fuck this shit, nu tar jag fan kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0