äntligen internet igen!

Nu kan jag leva igen! Att vara utan internet är inte alls skoj, saknade att blogga som bara den :o men nu kan jag blogga hur mycket jag vill :D


Det enda jag kan berätta om denna helg är att jag har varit med om att hämtat en urgullig kattunge med Magnus Johansson :) Han kommer att bli en bra ägare till kissen, kan tyvärr inte säga vad han heter eftersom att vi inte kom på något namn på honom, men iallafall, kissen är en kille :)

bilder på dom söta!


Sötnosen!


Han ser så lycklig ut med sin lille kompis :)

Mange ville ha min hjälp eftersom att varken han eller hans morsa visste någonting om katter så jag fick följa med att köpa honom och köpa och fixa prylar till den lille. Kissen är iallafall väldigt livlig och det är ju tur det, han var inte alls rädd att komma till ett nytt ställe och så verkar han trivas stort :)

Mange och jag bestämde oss för att sticka ifrån lompis till badet eftersom att vi skulle sola solarium. Så vi tog moppen och jag fick köra, yeaaah, not! ;D Länge sen jag körde, så det var lite roligt iallafall, bättre än att gå :) Vi var på badis och när vi var klar med att sola så gick alarmet i byggnaden så vi fick väl halvt panik att springa och slå av alarmet och sedan satt vi och väntade på att räddningstjänsten skulle komma men dom kom inte, men Mange ringde iallafall och snackade med dom och läget visade sig att vara okej :) och det var ju bra.

Sedan åkte vi hem till mig, hämtade lite prylar och en madrass eftersom att jag skulle sova över där :) Så vi åkte med madrassen på moppen, det borde ha sett roligt ut x) Men det var skönt att sova iallafall, fast innan kollade jag på Alice i underlandet, alltid lika bra! :)

Ihelg har jag även hunnit badat och umgåst och än är helgen inte slut! :D Imorn ska jag och några till skriva lite till eller försöka få klar slut showen till skolan, vi är ju nästan klar så (y) :) För vi är ju bäst!

Men nu ska jag förbi Rebecka och färga hennes hår så ni får klara er! Ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0