already gone

Som ni alla säkert vet är att jag har flyttat ifrån Kiruna och vet ni varför just jag gjorde det? Jo det är för att jag vågade ta steget ifrån den där ryktesfulla skit staden, jag vågade lämna mina vänner på hopp om nya, och jag vet att jag lätt kan fixa det, jag är inte blyg och jag skäms typ aldrig över någonting, vilket tycker jag är en bra grund :) Men det finns många som har ångrat sig när dom inte tog chansen och flyttade, men jag är inte rädd, jag tar den lätt! Just nu är min adress på en helt annan ort, fast det har den varit i snart över ett år fast det är först nu jag har flyttat ner själv. Egenligen ångrar jag ingenting förutom att jag stack ifrån mina vänner allt för fort utan att ta ett riktigt farväl. Men nu till kf är stora planer upplagda med mina vänner, och jag ska självfallet umgås med dom en sista gång innan jag åker hem igen helt och hållet. :)


Idag har vädret varit mindre bra, men det har ändå varit rätt varmt men jag förväntade mig mer. Hoppas på bra väder imorn eftersom att jag, morsan och småttingarna ska till parken och röra på oss och sedan mot kvällen ska jag, morsan och hundarna på lång promenad, men vi ser ju hur det blir med det ;) min mamma är lite lat.

Idag har vi även bakat cheesecake, tillochmed dubbelt upp! Har bakat flera gånger innan, och jag är less på att dom tar slut så fort så jag tog friheten och gjorde 2 denna gång ;) Och jag fick ju som sagt hjälp av Jimmy, Sara och Filip, lite väl mycket och på grund av det blev det jobbigare ett baka, men nästa gång gör jag den själv! mohaha.


Gammal bild men det är ju iallafall min medhjälpare och en cheesecake (y)

Sedan har jag varit en nörd. Jag tog nämligen fram ett utav våra tvspel och satte mig och spelade Zelda, rätt klurigt spel det där.

Och sådär i ja, nu vet ni lite om vad min dag har bestått av och om min morgondag ser ut om det är fint väder :) Så nu ska jag ta mig friheten och gå och lägga mig, så ni får sovagott, puss och kram ni bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0