2 juni 2010

Hej ni underbara!

Tänkte dra och bada med mange och hento men det blev inte av för att jag inte fick med mig någon eftersom att de flesta skulle sova eller hade annat för sig och så regnar det rejält ute och det är ju inte det roligaste. ;o

Men jag tror att det blir att ta kväll snart och imorn blir det nog att ta en sovmorgon så att jag kan sova ut lite grann, är helt slut i skallen efter allt som hänt de senaste dagarna, jag är lätt förvirrad men jag fixar det.

~~~~~~~~


- Dagens låt.
(Förlåt att jag snor den Rebecka, men den var bra)

En massa ord fick jag in i skallen igår, jag vill helst inte prata om det men jag kan inte låta det gå iväg och göra mig tokig. Jag vet nu hur allt ligger till och jag vet vad du menar med "allt är försent" det är därför jag "hate love". Men jag måste vandra vidare, det är trots allt över ett år sen och det mesta är glömt. Visst, jag saknar det gamla men du är en ny person nu, endast en vän och det kan jag leva med. Jag är glad att vi kunde ge allting ett nytt slut istället för orden "dra åt helvete", hellre ett farväl som vänner än som fiender, du betyder mer än de flesta på grund av att du var min "första kärlek" men nu får det vara nog. "I even fell for that stupid love song, since you been gone" Vänner, inget mer. Jag har klarat mig såhär länge utan våra speciella band till varandra så jag klarar mig precis som förut fastän många tårar har fallit för dig, oss.. ffuck this shit, I hate goodbyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0