170610

Säger bara; "dagens låt, lätt!"



Får upp en bild av mig och de närmaste, sitter och grillar vid havet, nog för att Kiruna är långt ifrån ett hav men ändå. Off saknar er!! Måste ta mig upp till kf, finns många som vill att jag kommer "hem" igen. Vi måste göra något oslagbart, något älskvärt, något jag sent vill glömma! ÄLSKAR ER!

Det är enbart en kille som kommer upp i mina tankar. Jag är inte beredd att lämna dig, jag älskar dig och det har jag gjort en lång tid. Den där förälskelsen sitter i än, och det tog sitt tag innan jag fick höra att du också tycker om mig mer än en vän. Jag får sån ångest, för det är dig jag vill ha!
--

Annars så har jag varit i Birsta idag. Shoppade en hel del men det finns tyvärr inga bilder på det så ni får klara er men för det kan jag berätta vad :) Det första jag måste ta upp, det var ett absolut MÅSTE-plagg eftersom att det var en tshirt med en zebra på, och alla ni som läser min blogg vet ju om aty zebran är mitt favvo-djur :D Sedan var det ett MÅSTE-plagg till eftersom att jag brukar fastna för ordet "sexigare" och denna gång var det filip som sa; "det ska vara lackleggnings, det är mycket sexigare på tjejer" (kanske inte så han sa, men ni hajjar grejen) så ett par lackleggings har jag införskaffat mig igen, eftersom att mina förra gick sönder. Sedan köpte jag ett par gladiatorsandaler, ursnygga! Har inte gillat såna skor tidigare men nu var det ett måste när jag såg dom! :) Sedan köpte jag en nu bikini, ni vet, jag måste förnya mig till sommaren ;) det är ju trots allt "sexigare". Har även köpte prylar åt syskonen, fast inte till dig Josefin :P .

Sedan skulle jag ju städa mitt rum, har jag gjort det? Nej det har jag inte, så direkt när jag vaknar imorn ska jag klä på mig och inte lämna detta rum innan jag har städat klart! (undantag om jag måste på toa förstås, höhö)

För övrigt och på tal om ingenting så har jag inga pengar på mobilen, men jag ska fylla på snart, lovar! :) kanske till den 18, vet inte än, ser ju.

HHAHA, juste!
Påväg mot Birsta såg jag och morsan 2 kossor, eller ja, en tjur och en kossa som parade sig, fytusan vad det såg fult ut, men visst de kan tydligen, fast jag fattar inte hur en tjur kan ta sig upp till en sån höjd?! x) Får inte in det i skallen, men aja (y)

Men nu ska jag nog ta och slå på en film så ni får sova gott och ha det bäst, puss och kram älskar er kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0