080610

Imorn händer det rätt så mycket grejer, och det gillar jag! :)

Imorn blir det en överraskning på skolan och så en promenad, senare där vid två ska jag till hårstil för att klippa mig och bli snygg till kvällens händelser för det är nämligen grundenten där vid 5 :) Sedan blir det att käka och sedan fixa skjuts till malmia och där ska vi möta andra 9or och ha det trevligt! Får absolut inte glömma kameran! :)

Och en sak till som händer imorn. Mamma och dom andra kommer till stan! :D Har saknat dom alla så otroligt, och imorn kommer dom, blir såååååå glad! :) Om inte annat så får jag den hjälp jag behöver för att kunna fixa mig till kvällen och sedan med att färga håret och det, vilken stjärna jag är ;)


Idag har jag varit i skolan, sytt klart min huvtröja och varit och badat med klassen, trevligt värre :) Sedan när vi skulle gå därifrån så påstod Mange att vi inte hade varit där så jag vände och gick in igen för att bevisa det :) och sedan drog jag, Rebecka och Josefine till empes för att käka och sedan drog vi till stan för att de skulle inhandla något och sedan förbi konsum en sväng :) Och sedan hem, och nu måste jag lära mig att gå i mina skor för imorn börjar allvaret ;) och så måste jag börja packa så att det blir lättare tills på fredag.

Juste! Har jag glömt att berätta att jag flyttar nu på fredag ner i Sverige. Det kommer ju att bli skönt, men jag saknar redan mina vänner, men jag har ju vänner där så det ska nog inte vara så farligt, hoppas jag. Så efter detta inlägg ska jag börja packa och så, och sedan tar jag på mina skor och börjar gå i dom (y) prima "att göra lista" ;)


- Every single day. I still love you, sis!

Men nu ska jag sätta igång så ni får ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0