020610

Hej ni underbara!

Har inte hunnit skriva någonting förrän nu och nu ska ska jag berätta varför :)

Var i skolan och gjorde provet och det, orkade inte göra alla talen för jag vet redan vad jag kommer att få så jag gjorde bara några tal och sedan gick jag! Jag och Rebecka har även gjort klar våran pall, åtminstone nästan :) vilket är ju ett plus. Sedan hoppar jag över några timmar. Efter skolan drog jag och Rebecka och solade, blev mer brun och nu blir det nog inget mer för mig, vill inte bli för brun så det får räcka nu :)

Sedan kom jag hem och Mange var här, men han drog rätt fort men det gjorde inget eftersom att jag hann bara duscha och käka och sedan skulle jag, Rebecka, Julia och Josse och kolla på balen eller när dom gick in, snacka om att dom flesta hade snygga klänning! :)

Jag har en sak att berätta! Jag har nämligen haft en lite vovve i min handväska, och det var sött kan jag säga, jätte söt hund det där, hade jätte gärna tagit med henne hem :) Har tyvärr inte bilden här men jag lovar att jag ska låta er se den i ett senare tillfälle :)

Annars så snackar jag med min mamma, hon är ju dock inte så trevlig eftersom att hon snacka med allt och alla andra, men jag är ju van.

Men nu ska jag lära mig att gå i mina skor så ni får klara er :)

Men nu ska jag göra annat, så ni får ha det så bra, ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0