010610

Idag är det första juni och nu är det inte alls så många dagar kvar till sommarlovet och min stora flytt. Det kommer att bli hur härligt som helst kan jag säga! :D

Just nu sitter jag hemma och käkar glass, väntar även på att Mange ska sluta så att vi ska dra på stan en sväng och ta en kaffe, men nej tack, jag klarar mig utan kaffe :)

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Stannade kvar på skolan till 3, slutar egentligen halv 2 men jag fixade lite på min matta och så imorn ska jag nog också stanna kvar någon timme + att jag och Rebecka ska dra och sola imorn, sista gången då! :) Är redan rätt så brun men jag vill bli brunare eftersom att det är så himla snyggt ;) Som pappa säger; "det är bra att vi blev så mörka, alltså mörkbruna ögen, ögonen ser så snälla ut och sedan inser man att personen är snäll och vi bränner oss inte lika lätt som alla andra" Sedan har jag fått höra att min faster har sagt att jag är lik henne, vilket är ju bra för alla tyckte ju att hon såg bra ut, så kör hårt! ;)

Skönt med sol annars :) och nu ska jag dra men jag kan bjuda på en bild :)
 

- Jag älskar sommaren! Sol och en massa bad, here I come!

Så men nu drar jag, ha det bäst, puss och kram, TJARÅ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0