you, me and all of the people

Nu är det första inlägget som jag skriver hemma, det var som ett tag sen men nu gör jag det iallafall och jag kan säga att bilresan inte var den roligaste och jag saknar min Christian!

Vaknade där vid 8 för att vi skulle hinna käka frulle och sedan var det bara att sätta sig i traktorn och åka till svappis där min mommo skulle plocka upp mig. Den första biten var lugn för då sov jag till 12 ungefär då vi stannade och käkade och sedan for vi vidare. Men ju längre söderut vi kom desto varmare blev det och vi fick inte igång ac:n så jag höll på att dö så jag fick byta kläder lite fort i bilen och som tur var så var jag väldig snabb så ingen hann se mig, den ni! ;) Nä men vi kom hem där vid 10 tiden, vilket var segt och tröttsamt.. Men nu är jag hemma iallafall och jag borde egentligen packa upp och sätta det som ska till tvätten och in det som ska till skåpet, men jag orkar inte :s Men jag ska fixa en annan sak på facebook nämligen ska jag sluta vara "singel" för det ska stå något helt annat och alla som har min facebook lär ju märka det inom en kort stund :) Det är en lite grej jag inte har kommit på förrän nu så det är väl dags, för det var som ett tag sen. Fast jag blir först av oss två som fixar det Christian Eriksson.

Jag slapp börja städa när jag kom hem iallafall, min kära mor hade städat åt mig fast hon hade satt lite saker på fel platser men det fixar jag ju lätt :)

Än till har vi en plan för denna vecka och det är att vi ska åka till Birsta  på tisdag om jag kom ihåg rätt :) så jag måste kolla upp vad jag ska ha, för det under lättar ju en del (y) :)

Men nu ska jag ta och fixa det där som jag skrev innan men jag kanske skriver ett senare fast jag lovar inget eftersom att jag är rätt trött, så ha det bäst, puss och kram!


- jag lovar, livet blir lättare med ett leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0