vaka utan framgång

Haha jepp, syrran och jag skulle vaka eftersom att hon kom med den idéen. Så vi satt och spelade Zelda till typ 6 då hon gick och duschade och sedan ville hon gå och lägga sig sig så vi båda tog kväll klockan halv 7 ungefär, men huvudsaken var att jag vann! :D yeah, jag är bäst! Hade ju kunnat hålla mig ifrån att sova men det finns inte så mycket att göra själv :s

Det tog även ett bra tag att somna också, låg säkert vaken till 8 innan jag kunde somna. Sedan vaknade jag på grund av att Christian ringde och väckte mig där vid halv 10 fast vi snackade inte så länge så jag kunde ta och somna om igen och sedan vaknade jag 12 igen eftersom att jag hade ställt klockan (y) Fast det kändes rätt konstigt, för när jag svarade när älsklingen ringde så var det som att jag låg vaken eller precis som att jag hade vaknat, men så kan det knappast ha varit, måste nog ha drömt något x) .

Sedan har jag spelat mer tvspel xD nörd? tydligen, nä men nu ska jag ta en paus ifrån det, för det är ju trots allt bra väder just nu och jag ska nog dra med mig släkten och dra och bada, yeah! :)

Men nu ska vi åka och handla i Ånge så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0