du är inte klok

Ligger i sängen och snackar med Christian samt bloggar till er, bra va? Snacka om att det är bra att vara tjej, kan göra flera saker samtidigt ;)

Ni märkte säkert att jag var rätt arg och väldigt less men jag kan lova er att det är över nu, allt löser sig och everything happens for a reason det fick jag lära mig.

Nä men idag fick jag våfflor till frukost och det var gott, lite synd att sylten höll på att ta slut men det fick väl funka med grädde då - tjockis!
Sedan hoppar jag över några timmar eftersom att mitt minne inte funkar riktigt. Jag, morsan, Örjan och Sara for till Östavall för att vi skulle hämta plankor men det var stängt så vi handlade lite istället och sedan när vi kom hem for jag och Sara på en trip med moppen. Först runt på Ljunga och sedan for vi till parken för att hon ville leka och här är några bilder :)










- jag älskar dig syster!

Sedan när jag kom hem så ville ju brorsan också åka lite moppe så vi tog ett varv från Ljuna till Hussborg och sedan hem till Ljunga igen och sedan blev det att käka och gissa vad det blev? ;)

Jo...



GRILLAT! GOTT :D

Alltid gott med grillat och helst med en perfekt umgänge :)

Men nu ska jag ta och lyssna klart på låten och sedan sova för imorn ska jag till Birsta för att shoppa! :D och då ska jag vakna tidigt så att jag hinner fixa mig :) puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0