todiloo

Nu hittade jag en dator eller ja, jag hade hittat en tidigare men det är just nu jag har lust att skriva :)

Ni vet ju om att jag skulle och kolla på en lägenhet i Sundsvall igår. Nu ska jag berätta hur jag tyckte om den :) Den var ju fin och så invändig men den var alldeles för liten tycker jag, en etta på Haga men så säger mamma; "du behöver ju bara bo här till en början och sedan kan du flytta till något större" och ja, det är något jag tänkte göra för jag tänker inte bo kvar här, rätt skönt att slippa kliva upp typ 5 varje dag för att åka till skolan och sedan komma hem sent på kvällarna, nä då är det bättre med en lägenhet och fastän det är en etta, jag kan ju trots allt leta vidare :)

Så i början av augusti ska jag ta och flytta dit mina grejer och börja göra mig hemmastadd. börja inreda och försöka få plats med så mycket som möjligt, jag och min kära mor har nämligen några idéer (y)

Äntligen kan jag börja leva livet! :D

Men nu ska jag ta och vara social med syster och i detta inlägg blir det ingen bild för att jag inte har min egen dator just nu, så ni får klara er :)

Hare bäst och sov sött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0