Tihi och tja! Julia eriksson, jag håller ...

Tihi och tja! Julia eriksson, jag håller med dig, man blir less på att vara i byn i 2-3dagar och större saker är kanske påväg att ske, men nu ska jag inte bli blödig, utan jag vet att jag klarar det på mitt sätt där ingen annan kan stå ivägen. Off skärpning nu! Okej, jag mår bra annars och ''lever'' min dag, fast inte som om den vore min sista. Undra om det är någon som är ur balans kanske? Hmm, kan det bli värre?! Det kan det nog säkert, men annars okej och jag har ett leende på läpparna :) det är ju ett plus och sedan är jag trött som bara den så jag tror att jag ska ta kväll alldeles strax, i'll see. Aja hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0