tiden rinner iväg

Snart så jävlar är det dags att sätta sig i lastbilen och rulla norrut! :) Imorse har jag checkat bussresor, tåg och så har jag kollat priser och allt, så nu är jag beredd på det mesta :)

Somnade först vid halv 4 och vaknade kring 9 och är inte ett dugg trött och det är ju bra det för nu är det bara några timmar kvar, vi ska nämligen åka vid 4-5 tiden idag :) Och jag har bertäknat att jag är framme på tisdag, men det är ju bättre än ingenting :) Men nu måste jag sätta igång så att jag hinner med allt :)

Förresten, denna gång kommer jag kunna skriva eftersom att han har dator och så har Örjan dator i lastbilen med internet så ni kommer kunna läsa en hel del och jag lär ju inte ha så mycket att göra när jag åker så ni kommer säkert att få några inlägg och dom gångerna jag inte har en data i närheten blir det att smsblogga för jag måste skärpa mig, för jag förstår ju er som läser min blogg, det är inte så roligt att vänta eller läsa samma inlägg igen, nej nu ska jag skärpa mig ännu mer, jag är ju trots allt ledig :)

Så men nu hörs vi, puss och kram!


- Open up your eyes, I really love you boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0