slutliga.

Hejj,

Idag har väl inte allt för mycket hänt, varit förbi Ånge en sväng och allt innan det vet ni ju :) Sedan har jag tagit det absolut lugnt. Fast höjdpunkten kom när morsan kom hem och vi började kolla efter lägenheter, lite synd att jag inte hittade någon, men sånt är livet :o

Sedan har vi haft myskväll och kollat tv och ätit gott :) Och sedan gick jag ut med Zita, hon har blivit jätte duktigt, behöver inget koppel längre :) jag är nöjd!

Sedan har jag pratat med Christian en massa gånger idag, men det är ju bara roligt att få höra hans röst, saknar honom jätte mycket!

Men nu ska jag äntligen få drömma om min raring, så ha det bäst och sovgott, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0