Sandras stora äventyr

Yeeeah! Nu är det inte många timmar kvar innan jag sätter mig i lastbilen som står precis framför gården för att sedan åka norrut :) Kommert till Luleå med Örjan och sedan får jag se hur jag kommer därifrån, har en hel del idéer som kan komma till användning :D som ni nu ser så är det JAG som kirrar biffen ;)

Imorn kommer dagen att börja med att jag ska kliva upp liiite tidigare än vanligt och packa, tvätta + städa klart det sista sedan är jag klar för att åka mot norr, eller nej förresten, måste hämta ut pengar så att jag klarar mig :) Hemresan är redan planerad så det är ju lugnt :)

Förhoppningsvis så blir denna vecka en av dom roligaste men vad vet egentligen jag? Ingenting så jag får fortsätta hoppas på det bästa. (y) För jag vill verkligen åka, I really do. Men på något sätt känns det tungt, men det är på sitt sätt bra och jag vet om att jag kommer klara mig och ha det bra med älsklingen. Jag gillar ju trots all spänning och mitt liv behöver just nu all spänning jag kan få! :)


Dagen har varit varm trots att solen inte var här. Och jag har väl inte gjort så mycket speciellt, varit i Fränsta några gånger och sedan suttit hemma, kollat film och myst med familjen eller ja, jag var rätt så trött så jag somnade i soffan, haha :)

Men tar och skriver imorn när jag har vaknat eller när jag är klar med allt, eller så blir det både och :) men ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0